Na rzecz międzynarodowej firmy, zajmującej się między innymi dostarczaniem szkoleń i certyfikacji językowych, miałem przyjemność dokonać audytu jakości systemu back-office, tworzonego wewnątrz firmy.
Specyfika działania firmy, wysokie standardy certyfikacyjne, a jednocześnie konieczność działania na wszystkich kontynentach - między innymi z tych powodów firma zdecydowała się rozwijać własne rozwiązanie. Aczkolwiek system realizuje postawione przed nim zadania, w związku z planami rozwojowymi firmy pojawiło się pytanie, w jakim stopniu będzie można go rozszerzyć o nowe funkcjonalności i obszary, a także w jakim stopniu odpowiada on aktualnie stosowanym rozwiązaniom technologicznym w zakresie IT.
Ocenie poddanych zostało blisko 30 różnych modułów, a każdy z nich oceniony został zarówno pod względem jakości kodu, spójności rozwiązań, automatyzacji, pokrycia testami, jak i jednorodności na poziomie całej organizacji. Oceniano zarówno aplikacje front-endowe, jak i backendowe.
Korzyści dla Klienta: